вівторок, 24 квітня 2012 р.
Модуль 4
Сьогодні ми працювали із поняттями, які я передбачила як свої навчальні цілі - удосконалити вміння оцінювати. Я познайомилася з новими інструментами оцінювання при проектній діяльності - вхідне оцінювання знань, схема З-Х-Д. Також створювали вчительську презентацію, а ще цей модуль допоміг мені уточнити Основні питання проекту. Не скажу, що зовсім просто - замучена....
Модуль 3
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту.... , а саме:
я зрозуміла для себе, що дослідження можна пропонувати як для узагальнення теми так і для поглибленого вивчення окремих елементів;
ще раз проаналізувала шляхи створення Основних питань, хоча переконана і надалі, що це найскладніший етап для вчителів...
сподобалася схема-циклограма створення проекту, але маю передчуття, що можна заблукати...
Ну що ж... вперед... Думаю - далі буде легше....
я зрозуміла для себе, що дослідження можна пропонувати як для узагальнення теми так і для поглибленого вивчення окремих елементів;
ще раз проаналізувала шляхи створення Основних питань, хоча переконана і надалі, що це найскладніший етап для вчителів...
сподобалася схема-циклограма створення проекту, але маю передчуття, що можна заблукати...
Ну що ж... вперед... Думаю - далі буде легше....
понеділок, 23 квітня 2012 р.
Модуль 2
Ось я пройшла другий модуль....
Ми міркували, аналізували про те, яким має бути сучасний успішний випускник і таким чином формулювали навички 21 століття. Розглядали форми оцінювання Портфоліо і створювали інформаційні буклети про метод проектів.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
працюючи над проектами, учні зможуть розвивати навички 21 століття;
плануючи навчальні теми, вчителі можуть запроваджувати проекти і тим самим урізноманітнити навчання, акцентуючи більшу увагу на роботу і діяльність учнів.
Ми міркували, аналізували про те, яким має бути сучасний успішний випускник і таким чином формулювали навички 21 століття. Розглядали форми оцінювання Портфоліо і створювали інформаційні буклети про метод проектів.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:
працюючи над проектами, учні зможуть розвивати навички 21 століття;
плануючи навчальні теми, вчителі можуть запроваджувати проекти і тим самим урізноманітнити навчання, акцентуючи більшу увагу на роботу і діяльність учнів.
Модуль1
Знову навчання.... Сьогодні 23 квітня 2012 року ... Київ...
Я розпочала навчання на тренінгу 10-ї версії Іntel "Навчання для майбутнього".
Пройшла перший модуль - я обдумувала власні цілі навчання і визначилася, що:
Я розпочала навчання на тренінгу 10-ї версії Іntel "Навчання для майбутнього".
Пройшла перший модуль - я обдумувала власні цілі навчання і визначилася, що:
хочу навчитися оцінювати результати свого навчання та навчання учнів, будувати власну траєкторію навчання, визначати стратегію для здійснення диференційованого навчання.
Підписатися на:
Дописи (Atom)